zaterdag 30 mei 2009

Apeldoorn- Fuengirola (Spanje)

Wat als een losse opmerking was begonnen begint nu toch vaste vormen aan te nemen.
Over 3 weken zijn Wim en ik op weg naar Zuid Spanje. Afgelopen week heeft Chris de motor aan een inspectiebeurt onderworpen en zijn oordeel was dat ik er rustig mee weg kan. Hij heeft nog even de remolie van de achterrem vervangen en morgen ga ik de voorremmen nog even van nieuwe vloeistof voorzien. Ook nog even nieuwe motorolie en dan kan het gebeuren.
Vandaag ben ik even in Kleve bij Polo geweest en bij Louis in Wesel. Heb ik remolie gehaald en Dry Lube voor onderweg. Gelijk rem- en kettingreiniger meegenomen. Bij Louis een banden reparatieset gehaald.
Woensdag gaan we bij Wim nog even de laatste puntjes op de i zetten; lijstjes maken van wat er allemaal mee gaat: Tent, hamer, slaapmat, kussentje, slaapzak, toiletartikelen, handdoeken, mes, lepel en vork, koffiebeker, thermoskan, koffie, melk en suiker, lepeltje, bordje, kookstel, keteltje, kettingspray, bandenreparatieset, slot, fototoestel + oplader, omvormer, brood, boter, kaas oid. water, literfles, frisdrank, EHBO-tasje, schrift + pen, extra zonnenbril, wc-papier,
zwembroek, 6 onderbroeken, t-shirts lange en korte mouw, lange onderbroeken, + shirts, korte broek, lange broek, shirts, trui, kousen en sokken, slippers, schoenen, pet en er komt steeds weer iets bij. Hopelijk dat Jose onze was even in de machine kan doen, want anders moet er nog meer schone was mee of we keren het om natuurlijk.
Wellicht dat we dan nogmaals de definitieve routes moeten bespreken, maar dat kan nog wel. Als ze allemaal klaar zijn zal ik ze hier publiceren.

1 opmerking: